Site-ul tău este vizibil în Google?


Site-ul tău vinde?

După cum știi deja, internetul este din ce în ce mai dinamic și trece prin transformări rapide an de an. De aici și întrebările mele de mai sus.

Din propria mea experiență, pot să vă spun că majoritatea antreprenorilor cred că dacă au un site este de ajuns. Firma lor este vizibilă online.

Ar fi frumos să fie așa în realitate. Însă un site static, neîntreținut, care nu comunică cu vizitatorii este “invizibil” pentru Google. Și dacă este invizibil pentru Google, cum crezi că este pentru cei care caută produse sau servicii ca ale tale? Exact! Invizibil!

Știai că de la 1 ianuarie 2017 Google nu mai afișează în căutările de pe telefoane mobile și tablete site-urile care nu sunt responsive?

Știai că 60% din căutările pe internet sunt făcute de pe tablete sau telefoane mobile? Sau că tendința este crescătoare?

Îți permiți să fii invizibil online?

Cum pot să aflu cum stă

site-ul meu acum?

Înainte de a-ți răspunde la întrebare, pot să-ți zic din experiență că am văzut 2 tipare de site-uri care nu ajung niciodată sus in motoarele de căutare. Sunt valabile pentru marea majoritate a site-urilor.

Pe de o parte sunt site-urile realizate de cei care se pricep la IT. Acestea sunt funcționale și  optimizate SEO până la un anumit nivel. De multe ori se întâmplă să nu fie prea atractive pentru că se bazează exclusiv pe informația venită de la client.

De ce ar fi asta o problemă? Cei mai mulți proprietari de afacere au tendința de a face textele plecând de la “ce facem noi”, “ce echipamente avem noi” etc., și neglijând niște reguli fundamentale de marketing și promovare, rezultă conținut neatractiv pentru potențialul client.

Iar un it-ist, oricât de bun ar fi el pe domeniul lui, folosește informația primită de la beneficiar. Nu este în expertiza lui crearea de conținut atractiv.

Astfel de site-uri sunt văzute de Google, indexate, dar nu răspund nevoilor clienților.

De cealaltă parte sunt site-uri în care niște oameni de marketing sunt implicați. Textele sunt atractive, există un design bun, există informație de calitate. Problema este că nu se lucrează și la SEO și nu respectă niște reguli de vizibilitate online.

Astfel de site-uri, în momentul în care sunt găsite întâmplător pe internet, sunt atractive. Doar că, nefiind indexate de Google, cei interesați nu ajung pe ele. Pur și simplu Google nu le afișează în față pentru că nu le consideră relevante.

Soluția?

Am pus la punct o evaluare complexă a site-urilor din două puncte de vedere:

  • atractivitatea pentru google.
  • atractivitatea pentru vizitatori.

Poți afla gratuit cum stă site-ul tău cerând evaluarea aici:

Vreau o evaluare GRATUITĂ a site-ului meu

Ce vei afla în urma analizei?

Îți garantăm că vei ști odată pentru totdeauna cât de vizibil online este site-ul tău pentru motoarele de căutare și ce anume poți să îmbunătățești la el. Vei ști de asemenea, ce acțiuni de marketing poți să faci pentru ca site-ul tău să atragă clienți din online.

Ce câștigi făcând această analiză?

Cred că ai văzut și tu tendința generală de a apela la tehnologie atunci când căutăm ceva care ne interesează. Câte persoane mai cunoști care să-și ia informațiile necesare de la bibliotecă, din ziare tipărite sau citind reviste și cărți?

Acum, când internetul a devenit o uriașă bază de date în care găsești tot ce îți trebuie, sunt din ce în ce mai puțini oameni care sunt dispuși să piardă timpul răsfoind informație tipărită.

Putem spune fără să greșim că, dacă nu ești online, nu exiști!

În aceste condiții, ți-ar fi necesar să cunoști dacă “amprenta” online a afacerii tale este una puternică și vizibilă sau una care abia pâlpâie, gata să se stingă.

Fie că ești antreprenor, manager, freelancer, ONG sau instituție publică probabil că îți dorești ca oamenii interesați de activitatea ta să afle de tine.

Ca să ajungi la oamenii interesați de activitatea ta, te ajută enorm analiza completă a site-ului pe care o poți avea gratuit, analiză care sa îți arate negru pe alb dacă site-ul tău este atractiv pentru google și pentru vizitatorii tăi. Dar mai ales îți va arăta ce poți îmbunătăți ca să ajungi la clienții tăi țintă!

Mai mult decât atât, pe lângă analiza site-ului vei primi și recomandările noastre pentru următorii pași de acțiune!

Vreau o evaluare GRATUITĂ a site-ului meu

Te poți întoarce în site apăsând aici

© Copyright 2017 - All Rights Reserved