De ce se face marketing după ureche in România?

V-ați întrebat vreodată de ce atâtea firme mici și mijlocii nu dau doi bani pe marketing? De ce atâtea afaceri se zbat în mediocritate și nu apelează la sfaturile specialiștilor în marketing? De ce crede lumea că marketingul de calitate este disponibil doar firmelor mari? De ce percepția generală este …

Read More »

Coruptia in afaceri – mit sau realitate?

Noua romanilor ne sta in obicei sa dam vina pe oricine altcineva pentru esecurile noastre. Niciodata nu suntem noi vinovati si gasim mereu un „tap ispasitor”. Fie ca e vorba de guvern, de politicieni, de primari, de partide politice, de vecini, de sefi etc., mereu ne amagim ca „altii” sunt …

Read More »

Capitalul de marketing

Te-ai gandit vreodata la toate lucrurile pe care le faci in afacerea ta si pe care ai putea sa le transformi incepand de azi in capital de marketing? Lucruri si actiuni zilnice pe langa care treci nepasator? Te-ai gandit cata valoare pierzi zilnic pentru ca nu gandesti in termeni de …

Read More »